2017. december 7., csütörtök

Neki ciki, nem nekem

Megyünk mendegélek az úton és utolérek egy másik autót.
Haladok egy ideig mögötte, majd egy arra alkalmas pillanatban kiteszem az indexet, kihúzódom, gyorsítok és ....... nem megyek el mellette!
Amikor Suzukival vagyok is megesik, hogy belegyorsítanak, de hogy egy sportkivitelű Fiestát se akarnak elengedni az most új.
Ebben a 150 lóerős kisautóban -ellentétben a Suzukival- simán megtehetném, hogy visszaváltok és lepadlózom. Szinte azonnal 160-180-ra ugirk és a legtöbb autó nem is ellenfél. Meg is szólal a kisördög: "Hagyod? Vesztes vagy?..." és így tovább.
De hagyom.
Nem akarok gyorsabban menni a 90-esben mint óra szerint 105-110 és amikor elég távolra kerül a másik autó visszaindexelek és visszahúzódom mögé.
Nekem kellemetlen ez?
Hát nehogy már!
Ez neki! Neki ciki!
Ez utóbbi gondolat nekem eddig a legjobb az ilyen és hasonló esetek elengedésére.
Áttolom rá, érezze magát kellemetlenül ő, nem én!
Ez a megoldás..
(A konkrét esetben a másik autó tovább gyorsított és elment előlem. Kb. 10km-rel később értem utol, egy teherautó mögött ment. Megelőztem mindkettejüket és nem jött utána már utánam. Elégtételt szolgáltatott az élet, de ezt nem én kerestem, hanem így adódott. A gondolat, hogy "neki ciki" viszont legközelebb is segíteni fog, hasonló esetben.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése