2017. március 21., kedd

Szegény gazdagok

De tényleg: én komolyan sajnálom őket.
Elmúlt már a régi szép világ régen, amikor a Trabantok 100-nál nem tudtak többet és azt is csak rövid ideig.
Így ha egy Ladás tartotta a 100-110-et akkor biztos lehetett benne, Trabant nemigen fogja megelőzni.
Na ez ma már nincsen így.
A legócskább, leglenézettebb járművel is lehet bizony gyorshajtani, a régi Swift is bírja a 160-170 közötti tempót akár tartósan is (Németországban kipróbáltam).
De itthon sem akadály az "objekívbiztos" 150 akármeddig a pályán.
Így aztán objektív fölé kell kerülniük ha a sebességgel is bizonyítani akarják az amúgy nyilvánvaló technikai fölényt.
Ez sokszor sikerül is -nem irigylem el egy pillanatig sem, olyankor sem, a kockázatot meg főleg nem a bírságra- de legtöbbször mégsem.
Országúton a tartós 110 az egy olyan tempó, aminél már nehéz tartósan többel menni. Sok a kamion, sűrű a szembeforgalom, jellemzően újra és újra utolérem a gyorsabbakat.
Ráadásul 110-nél a Suzuki 2500-at forog, vagyis még takarékos is vagyok, most, téligumival is kijövök 5,4-5,7 között.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése