2017. szeptember 14., csütörtök

De kevesen is értik ezt

Megfogalmazódott már bennem ez a cím pár hete, amikor hosszú sor elején álltam egy körforgalomban és bent a körforgóban nagyon lelassított egy érkező autó.
Akkor és ott jutott eszembe ez a mondat.
Igen, sajnos nagyon-nagyon kevesen vannak azok, akik figyelmesen, másokat látva, értve és figyelembe véve tudnak közlekedni.
Önmagában azonban ez a meglátás nem lett volna elég a poszthoz, ennek ma jött el az ideje.
Egy vasúti átjáróban álltunk sorban, sokáig.
Mögöttem a furgon rámközelített, a lámpája persze égett.
Így az összes visszapillantóban vakított.
A belsőt éjszakaira állítottam, a jobb oldali nem volt vészes, balt meg eltakartam egy ideig kézzel majd az ablaktörlő kendővel.
Egy idő után az előttem álló meg rálépett a fékre és úgy is maradt, elölről adva a szép piros vakító fényt.
"De kevesen is értik ezt" .....

2 megjegyzés:

  1. Sajnalatos mod a vilag tele van hulyekkel. Kamionozok. Kint ugy hasznaljak sokan a kodlampat is, mintha kotelezo lenne. Elol rengetegen, de hatsot is paran. Ha egy esocseppet meglatnak, egybol. Roppant zavaro tud lenni.

    VálaszTörlés
  2. Sajnalatos mod a vilag tele van hulyekkel. Kamionozok. Kint ugy hasznaljak sokan a kodlampat is, mintha kotelezo lenne. Elol rengetegen, de hatsot is paran. Ha egy esocseppet meglatnak, egybol. Roppant zavaro tud lenni.

    VálaszTörlés